REGULAMIN KONKURSU „Hasło na 30-lecie INTERTEXT” Z DNIA z dnia 5.11.2019 r.
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem konkursu „Hasło na 30-lecie INTERTEXT” (zwanym dalej “Konkursem”), jest Beata Kander Biuro Tłumaczeń INTERTEXT, z siedzibą przy ul. Młynarskiej 42, 01-171 Warszawa (zwane dalej „Organizatorem”).
- Fundatorem nagrody jest Organizator.
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
- Podanie danych osobowych ma charakter dowolny, ale niezbędny do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu.
- Konkurs nie jest stworzony, administrowany, wspierany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.
- Facebook, Inc. zwolnione jest z pełnej odpowiedzialności z tytułu ewentualnych szkód mogących powstać w wyniku organizacji konkursu.
- Konkurs jest prowadzony na stronie https://www.facebook.com/INTERTEXTmultilingualcommunications/ oraz poprzez stronę internetową www.intertext.com.pl.(zwanej dalej “Fanpage”).
- Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawują pracownicy Organizatora.
§ 2. UCZESTNICY KONKURSU
- Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego , posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie Facebook.com (w przypadku zgłoszenia przez portal Facebook) które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
- Uczestnik oświadcza, że:
- jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
- zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu;
- wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
- zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebook;
- wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
- jest zarejestrowanym Użytkownikiem portalu społecznościowego Facebook (dotyczy zgłoszenia przez portal Facebook);
- W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Organizatora.
§ 3. NAGRODA
- W Konkursie przewidziano JEDNĄ NAGRODĘ – dla osoby wyłonionej w sposób wskazany w §6.
- Nagrodą (dalej: „Nagroda”) w Konkursie jest podwójne zaproszenie na musical AIDA w Teatrze Roma (23 listopada 2019 r., g. 19:00).
- Informacja o Nagrodzie będzie zawarta w treści ogłoszenia o Konkursie opublikowanego na portalu Facebook, na profilu Organizatora – https://www.facebook.com/INTERTEXTmultilingualcommunications/ oraz na stronie internetowej www.intertext.com.pl.
- Zwycięzcy nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
- Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.
§ 4. MIEJSCE, CZAS I ZASADY KONKURSU
- Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „post konkursowy“) na portalu społecznościowym Facebook na profilu Organizatora pod adresem https://www.facebook.com/INTERTEXTmultilingualcommunications/ oraz na stronie internetowej: www.intertext.com.pl.
- Konkurs trwa od dnia 05.11.2019 do 12.11. 2019 do godz. 17.00
§ 5. ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Zadaniem Uczestnika Konkursu jest:
- zamieszczenie (w formie komentarza pod Postem konkursowym na Fanpage’u Organizatora lub wysłania wiadomości zatytułowanej „Konkurs” na e-mail intertext@intertext.com.pl) propozycji hasła promującego Organizatora w związku z 30-rocznicą istnienia (odpowiedzi)
- Informacje o konkursie będą dostępne na Fanpage’u Organizatora.
§ 6. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE I ODBIORU NAGRÓD
- Dostęp do Konkursu jest bezpłatny i wymaga rejestracji na portalu społecznościowym Facebook (w przypadku zgłoszenia przez portal Facebook).
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zaakceptowanie Regulaminu oraz poprawne wykonanie wszystkich zadań opisanych w § 5. Ust. 1 Regulaminu.
- O przyznaniu nagrody decyduje Organizator w drodze analizy poprawności wykonania zadań opisanych w § 5. Ust. 1 Regulaminu przez Uczestników Konkursu
- Spośród nadesłanych odpowiedzi Organizator wyłoni 1 zwycięzcę.
- Zwycięzca Konkursu zostanie powiadomiony o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości prywatnej, wysłanej na Facebooku w ciągu 3 dni roboczych od momentu zakończenia konkursu lub na adres e-mail, z którego nadesłane zostało zgłoszenie.
- Publiczna informacja o wygranej zostanie również umieszczona w komentarzu do posta konkursowego na Fanpage’u Organizatora oraz na stronie internetowej www.intertext.com.pl.
- Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody jest przesłanie w ciągu 24 godzin od ogłoszenia wyników Konkursu na Fanpage’u – wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
- imię i nazwisko
- adres korespondencyjny
- numer telefonu
- adres mailowy
- Brak wysłania wiadomości, o której mowa w pkt. 3 lub przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych danych powoduje utratę przez uczestnika prawa do nagrody.
- Przyznane w Konkursie nagrody zostaną wysłane uczestnikom do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Organizatora informacji, o której mowa w ust. 6.
- Nagrody zostaną wysłane na koszt Organizatora pocztą bądź za pomocą firmy kurierskiej na adres wskazany przez Uczestnika.
- Przyznane nagrody nie mogą być wymienione na gotówkę, ani na inne rzeczy. Nagrodzonym Uczestnikom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości poszczególnych nagród.
§ 7. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZATORA
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania nagród, z przyczyny leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli ten nie podał prawdziwego adresu do korespondencji lub podane dane są niepełne lub nieaktualne.
- Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności uczestników, którzy:
- zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
- podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Facebooka;
- podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka kont/profili osób trzecich;
- ingerują w mechanizm działania Konkursu;
- tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Facebook.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebooka.
§ 8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzcy, poinformowania o nagrodzie i przekazania nagrody oraz rozliczenia podatku.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora tylko przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu i wydania nagród wyróżnionym Uczestnikom.
- Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja na portalu społecznościowym Facebook (w przypadku zgłoszenia przez portal Facebook).
- W momencie usunięcia danych Użytkownik traci możliwość Uczestnictwa w Konkursie.
- Kontakt z Administratorem dotyczący przetwarzania danych osobowych możliwy jest poprzez pocztę tradycyjną na adres Administratora lub drogą elektroniczną poprzez e-mail: intertext@intertext.com.pl.
§ 9. PRAWA AUTORSKIE
- Wszelkie prawa własności intelektualnej do Konkursu przysługują Organizatorowi. Uczestnictwo w Konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw własności intelektualnej. Zabronione jest naruszanie w jakikolwiek sposób praw własności intelektualnej w Konkursie, w szczególności:
- kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub rozpowszechnianie w inny sposób mechanizmu Konkursu lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz danych, bez wyraźnej pisemnej zgody Administratora;
- korzystanie z Konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami.
- Z chwilą wydania Nagrody Uczestnikowi, Organizator nabywa nieodpłatnie majątkowe prawa autorskie do nagrodzonej pracy Uczestnika na wszystkich znanych w momencie zawarcia umowy polach eksploatacji, a w szczególności:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
§ 10. REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 5 (pięciu) dni od dnia wydania Nagród.
- Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs na Facebooku z dnia dnia 5.11.2019 r.”
- Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 5.11.2019 r. i obowiązuje do 12.11.2019 r.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
- Nagrody w Konkursie zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa podatkowego, co oznacza, iż nagroda zostanie wydana na rzecz laureata po wcześniejszym przekazaniu Organizatorowi wszystkich potrzebnych danych, wymaganych do uregulowania kwestii zryczałtowanego podatku dochodowego, zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w wysokości 10% wartości nagrody. Organizator konkursu, jako płatnik, przekaże zryczałtowany podatek do właściwego urzędu skarbowego w imieniu zwycięzcy.
- Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage’u Organizatora oraz na stronie internetowej www.intertext.com.pl.
- Regulamin Konkursu dostępny jest na Fanpage’u Organizatora oraz stronie internetowej www.intertext.com.pl.